woj. świętokrzyskie
26 listopada 2021 2024-12-06 10:22Biuro Firmy:
VITAL – MED Sp. z o.o.
ul. Okrzei 2/8
25-526 Kielce
tel: (+48) 734-425-077 (biuro – specjalizacje i kursy)
tel: (+48) 882-410-670 (koordynator biura)
tel: (+48) 532-080-561 (marketing)
Godziny otwarcia:
poniedziałek: godz. 08:00 – 14:00
wtorek: godz. 08:00 – 14:00
środa: godz. 08:00 – 14:00
czwartek: godz. 08:00 – 14:00
piątek: godz. 08:00 – 14:00
sobota: w godzinach odbywania zajęć (tel. 882-410-670)
niedziela: w godzinach odbywania zajęć (tel. 882-410-670)
* Szukasz dofinansowania z Okręgowych Izb Pielęgniarek i Położnych (OIPiP) do szkoleń/ kursów, na które planujesz się zapisać ?
Wejdź na stronę swojej Izby i sprawdź !
W poniższym linku znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące tego jak się o nie ubiegać: http://www.sipip.kielce.pl/images/PDFy/dofinansowanie…pdf
WAŻNA ZMIANA!
WRACAMY DO ZAJĘĆ STACJONARNYCH
w związku z wejściem w życie z dniem 1 lipca 2023 r. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 czerwca 2023 r., na mocy którego odwołuje się na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stan zagrożenia epidemicznego w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 (Dz. U. z dnia 2023 poz. 1118), kształcenie podyplomowe wraca do formy zajęć stacjonarnych, ponieważ zapis w ustawie dający organizatorom uprawnienie do kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (art.78 ust.6 – 8) przestaje mieć zastosowanie.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z biurem regionalnym !!!.
wywiad i badania fizykalne
RESUSCYTACJA KRĄŻENIOWo - oddechowa DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
Efekty kształcenia wskazane w programie kursu specjalistycznego Resuscytacja oddechowo-krążeniowa noworodka, dla pielęgniarek i położnych są dla organizatora i uczestnika kształcenia obowiązkowym elementem programu. Osiągnięcie wskazanych efektów kształcenia gwarantuje, że każdy uczestnik kursu specjalistycznego będzie mieć takie same kwalifikacje, niezależnie od miejsca ukończenia kształcenia, podmiotu organizującego kształcenie oraz systemu kształcenia.
Cel kształcenia Przygotowanie pielęgniarki, położnej do rozpoznania stanu zagrożenia życia noworodka i samodzielnego podejmowania działań resuscytacyjnych w ramach kompetencji zawodowych.
Czas trwania kształcenia Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację programu kursu specjalistycznego w kontakcie z wykładowcą wynosi 57 godzin dydaktycznych, w tym: zajęcia teoretyczne (wykłady) – 27 godz., ćwiczenia w warunkach symulowanych – 30 godz. Organizator kształcenia w porozumieniu z kierownikiem kursu, ma prawo dokonać modyfikacji czasu trwania zajęć teoretycznych. Oznacza to, że 90% łącznej liczby godzin przeznaczonych na realizację programu nie podlega zmianie. Wskazane 10%, co stanowi nie więcej niż 6 godzin, może być wykorzystane na samokształcenie.
Żywienie dojelitowe i pozajelitowe dla pielęgniarek
Efekty kształcenia wskazane w programie kursu specjalistycznego Resuscytacja krążeniowooddechowa, dla pielęgniarek i położnych są dla organizatora i uczestnika kształcenia obowiązkowym elementem programu. Osiągnięcie wskazanych efektów kształcenia gwarantuje, że każdy uczestnik kursu specjalistycznego będzie posiadać takie same kwalifikacje, niezależnie od miejsca ukończenia kształcenia, podmiotu organizującego kształcenie oraz systemu kształcenia.
Cel kształcenia Przygotowanie pielęgniarki i położnej do samodzielnego rozpoznania stanu nagłego zagrożenia zdrowotnego i podjęcia działań resuscytacyjnych u osób dorosłych oraz dzieci i niemowląt zgodnie ze współczesną wiedzą z zakresu ratownictwa medycznego.
Czas trwania kształcenia Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację programu kursu specjalistycznego w kontakcie z wykładowcą/opiekunem stażu wynosi 90 godzin dydaktycznych, w tym: zajęcia teoretyczne – 20 godzin, ćwiczenia w warunkach symulowanych – 40 godzin, zajęcia praktyczne – 30 godzin. Organizator kształcenia w porozumieniu z kierownikiem kursu, ma prawo dokonać modyfikacji czasu trwania zajęć teoretycznych. Oznacza to, że 90% łącznej liczby godzin przeznaczonych na realizację programu nie podlega zmianie. Wskazane 10%, co stanowi nie więcej niż 9 godzin, może być wykorzystane na samokształcenie
SZCZEPIENIA OCHRONNE DLA PIELĘGNIAREK
Efekty kształcenia wskazane w programie kursu specjalistycznego Szczepienia ochronne dla pielęgniarek są dla organizatora i uczestnika kształcenia obowiązkowym elementem programu. Osiągnięcie wskazanych efektów kształcenia gwarantuje, że każdy uczestnik kursu specjalistycznego będzie posiadać takie same kwalifikacje, niezależnie od miejsca ukończenia kształcenia, podmiotu organizującego kształcenie oraz systemu kształcenia.
Cel kształcenia Przygotowanie pielęgniarki do samodzielnego udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie szczepień ochronnych2 , postępowania w przypadku wystąpienia niepożądanego odczynu poszczepiennego (NOP) oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie szczepień ochronnych.
Czas trwania kształcenia Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację programu kursu specjalistycznego w kontakcie z wykładowcą/opiekunem stażu wynosi 80 godzin dydaktycznych: zajęcia teoretyczne – 35 godzin, zajęcia praktyczne – 45 godzin. Organizator kształcenia w porozumieniu z kierownikiem kursu, ma prawo dokonać modyfikacji czasu trwania zajęć teoretycznych. Oznacza to, że 90% łącznej liczby godzin przeznaczonych na realizację programu nie podlega zmianie. Wskazane 10%, co stanowi nie więcej niż 8 godzin, może być wykorzystane na samokształcenie
SZCZEPIENIA OCHRONNE DLA POŁOŻNYCH
( w SMK szukaj: Szczepienia ochronne (A) ed.7 Kielce )
Kod SMK : 20009
Rozpoczęcie: 17.01.2025
Cena 400 ,-
Obowiązkowe zgłoszenia przez system SMK
Efekty kształcenia wskazane w programie kursu specjalistycznego Szczepienia ochronne dla położnych są dla organizatora i uczestnika kształcenia obowiązkowym elementem programu. Osiągnięcie wskazanych efektów kształcenia gwarantuje, że każdy uczestnik kursu specjalistycznego będzie posiadać takie same kwalifikacje, niezależnie od miejsca ukończenia kształcenia, podmiotu organizującego kształcenie oraz systemu kształcenia.
Cel kształcenia Przygotowanie położnej do samodzielnego udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie :
· szczepień ochronnych noworodków;
· szczepienia przeciw HPV, istotnego ze względów epidemiologicznych, postępowania w przypadku wystąpienia niepożądanego odczynu poszczepiennego (NOP) oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie szczepień ochronnych.
Czas trwania kształcenia Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację programu kursu specjalistycznego w kontakcie z wykładowcą/opiekunem stażu wynosi 52 godziny dydaktyczne: zajęcia teoretyczne – 27 godzin, zajęcia praktyczne – 25 godzin. Organizator kształcenia w porozumieniu z kierownikiem kursu, ma prawo dokonać modyfikacji czasu trwania zajęć teoretycznych. Oznacza to, że 90% łącznej liczby godzin przeznaczonych na realizację programu nie podlega zmianie. Wskazane 10%, co stanowi nie więcej niż 5 godzin, może być wykorzystane na samokształcenie
WYKONANIE I INTERPRETACJA ZAPISU ELEKTROKARDIOGRAFICZNEGO U DOROSŁYCH
Efekty kształcenia wskazane w programie kursu specjalistycznego Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych, dla pielęgniarek i położnych są dla organizatora i uczestnika kształcenia obowiązkowym elementem programu. Osiągnięcie wskazanych efektów kształcenia gwarantuje, że każdy uczestnik kursu specjalistycznego będzie posiadać takie same kwalifikacje, niezależnie od miejsca ukończenia kształcenia, podmiotu organizującego kształcenie oraz systemu kształcenia.
Cel kształcenia Przygotowanie pielęgniarki, położnej do wykonania u osoby dorosłej, badania elektrokardiograficznego w spoczynku oraz do udziału w badaniach diagnostycznych oraz monitorowaniu pacjenta z wykorzystaniem zapisu elektrokardiograficznego, a także do interpretacji składowych prawidłowego zapisu czynności bioelektrycznej serca oraz rozpoznania cech elektrokardiograficznych wybranych stanów chorobowych, w tym stanów zagrożenia życia i zdrowia.
Czas trwania kształcenia Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację programu kursu specjalistycznego w kontakcie z wykładowcą/opiekunem stażu wynosi 108 godzin dydaktycznych: zajęcia teoretyczne – 50 godzin; zajęcia praktyczne – 58 godzin. Organizator kształcenia w porozumieniu z kierownikiem kursu, ma prawo dokonać modyfikacji czasu trwania zajęć teoretycznych w wymiarze nie większym niż 10% (z wyłączeniem ćwiczeń), które może być wykorzystane na samokształcenie
EDUKATOR W CUKRZYCY
Efekty kształcenia wskazane w programie kursu specjalistycznego Edukator w cukrzycy, dla pielęgniarek i położnych są dla organizatora i uczestnika kształcenia obowiązkowym elementem programu. Osiągnięcie wskazanych efektów kształcenia gwarantuje, że każdy uczestnik kursu specjalistycznego będzie posiadać takie same kwalifikacje, niezależnie od miejsca ukończenia kształcenia, podmiotu organizującego kształcenie oraz systemu kształcenia.
Cel kształcenia Wyposażenie pielęgniarki, położnej w profesjonalną wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne do prowadzenia edukacji terapeutycznej mającej na celu poprawę jakości życia osoby chorej na cukrzycę.
Czas trwania kształcenia Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację programu kursu specjalistycznego w kontakcie z wykładowcą/opiekunem stażu wynosi 160 godzin dydaktycznych: zajęcia teoretyczne – 96 godzin, zajęcia praktyczne – 64 godziny. Organizator kształcenia w porozumieniu z kierownikiem kursu, ma prawo dokonać modyfikacji czasu trwania zajęć teoretycznych. Oznacza to, że 90% łącznej liczby godzin przeznaczonych na realizację programu nie podlega zmianie. Wskazane 10%, co stanowi nie więcej niż 16 godzin, może być wykorzystane na samokształcenie
Porty Naczyniowe
spirometria
LECZENIE RAN DLA PIELĘGNIAREK
Efekty kształcenia wskazane w programie kursu specjalistycznego Leczenie ran dla pielęgniarek są dla organizatora i uczestnika kształcenia obowiązkowym elementem programu. Osiągnięcie wskazanych efektów kształcenia gwarantuje, że każdy uczestnik kursu specjalistycznego będzie posiadać takie same kwalifikacje, niezależnie od miejsca ukończenia kształcenia, podmiotu organizującego kształcenie oraz systemu kształcenia.
Cel kształcenia Przygotowanie pielęgniarki do samodzielnego udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki nad chorym z raną odleżynową, owrzodzeniem nowotworowym, oparzeniem, odmrożeniem, raną urazową powierzchowną, owrzodzeniem kończyn dolnych, stopą cukrzycową oraz do zdejmowania szwów z rany.
Czas trwania kształcenia Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację programu kursu specjalistycznego w kontakcie z wykładowcą/opiekunem stażu wynosi 140 godzin dydaktycznych: zajęcia teoretyczne – 60 godzin, zajęcia praktyczne – 80 godzin. Organizator kształcenia w porozumieniu z kierownikiem kursu, ma prawo dokonać modyfikacji czasu trwania zajęć teoretycznych w wymiarze nie większym niż 10% (z wyłączeniem ćwiczeń), które może być wykorzystane na samokształcenie.
Ordynowanie leKów i wypisywanie recept cz.1
LECZENIE RAN DLA Położnych
Efekty kształcenia wskazane w programie kursu specjalistycznego Leczenie ran dla położnych są dla organizatora i uczestnika kształcenia obowiązkowym elementem programu. Osiągnięcie wskazanych efektów kształcenia gwarantuje, że każdy uczestnik kursu specjalistycznego będzie posiadać takie same kwalifikacje, niezależnie od miejsca ukończenia kształcenia, podmiotu organizującego kształcenie oraz systemu kształcenia.
Cel kształcenia Przygotowanie położnej do samodzielnego udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki nad chorą z raną, w tym z raną odleżynową do III° włącznie, owrzodzeniem nowotworowym, przetoką oraz do zdejmowania szwów z rany.
Czas trwania kształcenia Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację programu kursu specjalistycznego w kontakcie z wykładowcą/opiekunem stażu wynosi 115 godzin dydaktycznych: zajęcia teoretyczne – 45 godzin, zajęcia praktyczne – 70 godzin. Organizator kształcenia w porozumieniu z kierownikiem kursu, ma prawo dokonać modyfikacji czasu trwania zajęć teoretycznych. Oznacza to, że 90% łącznej liczby godzin przeznaczonych na realizację programu nie podlega zmianie. Wskazane 10%, co stanowi nie więcej niż 11 godzin, może być wykorzystane na samokształcenie.